Refund policy

RETURUL PRODUSELOR

  1. Dreptul de retragere
    In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ordonanța de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea sui completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”), Clientul are dreptul de a denunța unilateral Contractul, în termen de 14 (paisprezece) zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Termenul de 14 zile curge de la data în care Clientul sau o parte terța, alta decât transportatorul și care este indicat de Client, intra în posesia fizica a produselor. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a Produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Clientului. Cu toate acestea, în funcție de Produsele comandate, în conformitate cu prevederile art 16 din OUG nr. 34/2014, se vor aplica restricțiile prevăzute mai jos.

    Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor.
     
    In situația in care Clientul notifica intenția de denunțare unilaterala a Contractului conform prezentului capitol, Vânzătorul are obligația de a rambursa a sumele plătite de către Client, inclusiv costurile livrării, fără întârziere nejustificata, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. PRONTO AUGUST rambursează sumele ante menționate folosind aceeași modalitate de plata ca si cele folosite de Cumpărător pentru tranzacția inițiala.
     
    Cu excepția cazului în care PRONTO AUGUST s-a oferit sa recupereze el însuși Produsele, acesta poate amâna rambursarea pana la data recepționarii produselor care au făcut obiectul vânzării sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform căreia acesta a trimis produsele către PRONTO AUGUST, luând-se in considerare data cea mai apropiata.
  2. Returnarea produselor 
    Acceptarea returului produselor depinde de îndeplinirea următoarelor condiții si/sau încadrarea in anumite categorii. 
  3. Produsele din categoria băcănie, si băuturile, trebuie sa aibă ambalajele de origine intacte (ambalaj primar, secundar/supra-ambalaj), sa nu fie deviate si se pot returna in maximum 24 h de la data achiziționării produsului;
  4. Nu se accepta returnarea si nu se rambursează : 
    • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
    • produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
    • produsele alimentare din categoria măcelărie si peste (congelate sau proaspete), legume–fructe,  panificație precum si produsele alimentare proaspete inclusiv lapte si produse lactate, brânza, oua etc. si orice alte produse alimentare sau nealimentare care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid
    • băuturile alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare;
    • produsele din tutun și alcoolurile tari, produsele de machiaj și igiena care au fost desigilate; 
    • produsele sau serviciile al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere
    • produsele accizabile marcate cu timbre, banderole sau orice alt tip de marcaj specific aplicat conform prevederilor legale (alcool, țigări)

x