Terms of service


        1. GENERALITATI

      www.staiacasa.shop si www.pronto2go.ro sunt site web ce apartin SC PRONTO AUGUST SRL cu sediu social: bd Ion Ionescu de la Brad 81-85, sector 1 București, Cont: RO55PIRB4211777210001000 – First Bank, Registrului Comerțului: J40/15327/2013, Cod unic de înregistrare: 28948329, denumita în cele ce urmează “PRONTO AUGUST”.

       
      Acest site a fost realizat în scopul de a asigura, în mod gratuit, tuturor celor interesați de brand-lu și produsele comercializate de PRONTO AUGUST, informații cu privire la acestea precum și de a oferi posibilitatea plasării de comenzi online. Site-ul este operat și administrat de către PRONTO AUGUST.
       
      Pentru campaniile promovate de PRONTO AUGUST, persoanele interesate sunt rugate sa consulte regulamentele aferente acestora, din secțiunea Campanii și promoții în magazine. 
      Accesul la prezentul site precum și folosirea acestuia sunt permise numai în concordanta cu termenii si condițiile de mai jos, precum și cu prevederile legale aplicabile în acest domeniu.
       
      In cazul in care nu sunteți de acord cu condițiile de utilizare a site-ului, care implica si prelucrarea datelor cu caracter personal de către PRONTO AUGUST, va rugam sa nu utilizați acest site. 
       
      Acceptarea termenilor si condițiilor este realizata, in momentul creării Contului de Client, odată cu selectarea opțiunii "Am luat cunoștința si accept Termenii si Condițiile". Selectarea acesteia si a butonului Validare, indica faptul ca sunteți de acord cu respectarea termenilor si condițiilor PRONTO AUGUST pe care le-ați citit, le-ați înțeles si le-ați acceptat in integralitate.
       

        1. DEFINITII

          CAMPANIE  -  acțiunea de a expune in scop comercial, un număr finit de produse având un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp, stabilita de către PRONTO AUGUST.

          CARD DE LOIALITATE « PRONTO AUGUST »  (denumit pe scurt si CARDUL PRONTO) – reprezintă suportul magnetic sau electronic emis de către PRONTO AUGUST, care conferă deținătorului sau dreptul de a accesa Programul de loialitate PRONTO AUGUST.

          CLIENT  -  orice persoana fizica cu vârsta mai mare de 18 ani sau persoana juridica care accesează Site-ul PRONTO AUGUST, prin  crearea si utilizarea unui Cont si care si-a dat acordul cu privire la prezentele Termeni si Condiții Generale.
           
          COMANDA  -  reprezintă intenția cumpărătorului de a achiziționa Produse de pe Site transmisa Vânzătorului, prin intermediul Site-ului.
           
          CONT  -  secțiunea din Site formata din câmpuri destinate completării cu adresa de e-mail si/sau telefon si o parola care permite Clientului/Cumpărătorului transmiterea Comenzii. Contul conține informații despre Client/Cumpărător, inclusiv un istoric al comenzilor acestuia.
           
          CONTRACT  -  înseamnă  prezentul document Termeni si condiții   si stabilește condițiile generale de vânzare online a produselor de către PRONTO AUGUST, precum si drepturile si obligațiile Vânzătorului si ale Clientului/Cumpărătorului si produce efectele unui contract încheiat la distanta intre Vânzător si Cumpărător in condițiile OG 130/2000.
           
          COS DE CUMPĂRĂTURI  -  forma online a coșului compus din totalitatea Produselor selectate de către Client/Cumpărător din Site in vederea achiziționării. 
           
          CUMPĂRĂTOR  -  Clientul care efectuează o Comanda.
           
          ISTORIC DE CUMPĂRĂTURI – reprezintă totalitatea datelor stocate in legătura cu achizițiile anterioare conform bonurilor fiscale (de ex. valoare cumpărături, produse, identificare magazine/online, adresa magazinului, data, ora etc.) 
           
          NEWSLETTER  -  mijloc de informare periodica utilizat de Vânzător, exclusiv electronic, pentru a oferi detalii referitoare la Produse si/sau la promoțiile desfășurate într-o anumita perioada.
           
          PAGINA PRODUS  -  pagina dedicata Produsului comercializat pe Site, care afișează informații detaliate despre acesta. Informațiile sunt însoțite de imaginea Produsului si pot indica numele si tipul produsului, prețul in Lei, conținutul nutrițional si ingredientele, condiții de păstrare , sugestii de utilizare etc. 
           
          PROFILARE – prelucrarea automata a datelor personale privind in general analiza istoricului de cumpărături in vederea acordării de oferte personalizate, in baza consimțământului persoanei vizate, in condițiile descrise in POLITICA PRIVIND PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. CONFIDENTIALITATE si in capitolul  17 din acești Termeni si Condiții.
           
          PRODUS  -  orice articol afișat pe site care in momentul plasării comenzii este disponibil si urmează a fi livrat către Cumpărător. In spațiul Site-ului, Produsele se regăsesc grupate pe categorii si pot fi afișate detaliat pana la nivelul de Pagina produs, care afișează caracteristicile individuale ale Produsului selecționat. Disponibilitatea si restricțiile aplicabile Produselor comandate din Site vor fi afișate individual pentru fiecare Produs in parte, in conformitate cu politica de Produs in vigoare.
           
          PROGRAM DE LOIALITATE – mecanismul de fidelizare inițiat de PRONTO AUGUST, pe baza de card de loialitate CARD PRONTO descris amănunțit la cap.17 din prezentul document.  
           
          SITE  -  domeniul www.staiacasa.shop, www.pronto2go.ro si subdomeniile acestora.
           
          TAXA DE LIVRARE  -  suma pe care Clientul o datorează Vânzătorului ca urmare a livrării la domiciliu sau a ridicării comenzii din unul din punctele de ridicare personala a Produselor comandate prin intermediul Site-ului. Taxa de livrare este inclusa in prețul final al Comenzii.
           
          TRANZACȚIE  -  încasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vânzarea unui Produs de către PRONTO AUGUST prin utilizarea serviciilor procesatorului de plăti agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
           
          PRONTO AUGUST  -  PRONTO AUGUST S.R.L. cu sediu social: bd Ion Ionescu de la Brad 81-85, sector 1 București, Cont: RO55PIRB4211777210001000 – First Bank, Registrului Comerțului: J40/15327/2013, Cod unic de înregistrare: 28948329.
           
        2. CONTINUT
          Site-ul este specializat in vânzarea online, in mare parte a produselor alimentare si nealimentare.

          Utilizatorilor acestui Site le este in mod expres interzis sa folosească atât site-ul cat si serviciile puse la dispoziție prin intermediul acestuia, in scopul încărcării, descărcării, publicării sau transmiterii oricăror informații al căror conținut este ilegal sau contrar bunelor moravuri si ordinii publice (de exemplu: este defăimător, ofensator, amenințător, abuziv, vulgar, obscen, afectează dreptul la intimitate al altor persoane, îndeamnă la violenta sau la ura rasiala, etnica ori are un caracter intimidant). 

          Prezentul document stabilește condițiile contractuale aplicabile tuturor achizițiilor efectuate prin intermediul Site-ului www.staiacasa.shop, www.pronto2go.ro cu subdomeniile acestuia, in baza si cu aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2014 care transpun la nivel național prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor la încheierea si executarea contractelor la distanta.
           
          PRONTO AUGUST își rezerva dreptul de a modifica conținutul, structura  si modul de accesare a Site-ului in funcție de schimbările ce au loc cu privire la produsele si ofertele postate pe site si de propriile proceduri interne. Continuarea folosirii Site-ului prin comandarea si achiziționarea de produse se considera acceptul clientului. In cazul modificării prezenților Termeni si Condiții, PRONTO AUGUST va informa Clientul/Cumpărătorul cu privire la acest lucru, continuarea utilizării Contului fiind posibila numai in condițiile acceptării de către acesta a noilor Termeni si Condiții. 

           
        3. ÎNREGISTRAREA CLIENTULUI PE SITE-UL staiacasa.shop, pronto2go.ro
          Orice client, persoana fizica cu vârsta de peste 18 ani sau o persoana juridica se poate înregistra prin crearea unui cont completând câmpurile existente pe site-ul www.staiacasa.shop. www.pronto2go.ro

          De asemenea, înregistrarea unei Comenzi pe Site necesita, în prealabil, crearea unui Cont care sa conțină și o adresa de e-mail valida. 
          In vederea efectuării unei comenzi, persoana fizica care a împlinit vârsta de 18 ani, respectiv persoana juridica se va înregistra pe Site prin crearea unui Cont, indicând adresa sa de e-mail, numele, prenumele, tipul contului (Persoana fizica sau Companie), si definind o Parola.

          Un client își mai poate crea Cont odată cu înregistrarea cardului Conecta prin intermediul tabletei din magazine. Clientul poate opta pentru crearea Contului doar cu e-mailul, nume, prenume sau doar cu numărul de telefon, nume, prenume.

          In cazul conturilor înregistrate doar cu numărul de telefon, Clientul se poate logo in website introducând numărul de telefon la secțiunea “Am uitat parola”. In urma acestui pas, Clientul primește un cod de verificare pe telefonul mobil, confirmând astfel identitatea. Următorul pas necesar pentru finalizarea procesului este schimbarea parolei Contului.

          Contul astfel creat doar cu numărul de telefon, nume si prenume, nu poate fi utilizat pentru a înregistra Comenzi pe Site. Pentru a putea utiliza Contul in vederea înregistrării de Comenzi pe Site, Clientul va trebui sa furnizeze in Cont si o adresa de e-mail valida.

          In momentul înregistrării unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul își da in mod implicit acordul cu privire la modalitatea in care PRONTO AUGUST ii va transmite detaliile legate de Comanda (notificări) prin e-mail. Cumpărătorul poate opta pentru a adaugă o modalitate de notificare suplimentara: prin telefon sau sms. Contractul se considera încheiat in momentul in care Cumpărătorul va primi notificarea de expediere a Comenzii transmisa de PRONTO AUGUST prin intermediul poștei electronice.
           
          Pot comanda online doar persoanele care selectează pentru livrarea comenzii o adresa din Romania si care se înregistrează pe site-ul www.staiacasa.shop sau www.pronto2go.ro conform celor de mai jos. Înregistrarea pe site, precum și plasarea unei comenzi implica acordul implicit al Cumpărătorului cu privire la Termeni si Condiții si la modalitatea prin care i se vor comunica de către PRONTO AUGUST detalii legate de Comenzi.
           
           
          Clientul este singurul responsabil pentru consecințele care decurg din utilizarea Site-ului, precum si pentru  orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura, în conformitate cu legislația aplicabila în domeniu. PRONTO AUGUST își rezerva dreptul de a restricționa/suspenda posibilitatea Clientului/Cumpărătorului  de a plasa comenzi pe Site, in cazul in care considera ca acțiunile acestuia in Site i-ar putea cauza vreun prejudiciu. Intra-o astfel de situație, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al PRONTO AUGUST.
           
          Prin acceptarea prezentelor „Termeni si condiții”, Clientul/ Cumpărătorul își asuma respectarea prevederilor Legii nr. 349 /2002 si ale  Legii nr. 61/ 1991 referitoare la interdicția de a comercializa băuturi alcoolice si țigări către minori. PRONTO AUGUST nu poate fi ținut răspunzător in nicio situație in care Clientul utilizează pentru a se înregistra/autentifica  pe Site informații false/incorecte referitoare la vârsta.
           
          PRONTO AUGUST poate publica pe Site informații despre Produse si/sau promoții valabile într-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. PRONTO AUGUST își rezerva dreptul de a refuza orice Comanda din motive legitime.
           
           
          Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia  etc.), nu reprezintă o obligație contractuala a Vânzătorului, ci exclusiv o modalitate de prezentare, având scop informativ.
           
          Se precizează ca este posibil ca ofertele/promoțiile  si recomandările postate pe Site sa nu fie valabile in magazinele PRONTO AUGUST.  De asemenea, Produsele, ofertele sau promoțiile prezentate in cataloagele sau revistele PRONTO AUGUST nu sunt întotdeauna valabile pe site-ul online. 
           
          Înregistrarea in cadrul Programului de Loialitate si condițiile de desfășurare si participare la acesta vor avea loc potrivit prevederilor art. 17 si POLITICII  PRIVIND PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL.
           
        4. COMANDA ONLINE
          Pentru a plasa o comanda online în Site, Clientul/Cumpărătorul trebuie sa parcurgă următorii pași:
        5. Sa se autentifice iar în cazul în care Clientul nu dispune deja de un Cont de Client în Site, acesta  trebuie sa își creeze un Cont.
        6. Sa adauge produse in cos prin selectarea butonului Adaugă in Cos ori de cate ori identifica Produse pe care dorește sa le comande imediat. Produsele adăugate vor fi afișate in secțiunea “coșul de cumpărături” din partea superioara a site-ului.
        7. Odată adăugat in coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție in măsura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Produs in coșul de cumpărături, in lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Produsului.
        8. Sa selecteze modalitatea de plata: online cu cardul sau numerar si sa specifice daca dorește factura pentru comanda sa.  
        9. In pagina Confirmare comanda, clientul poate sa verifice detaliile comenzii: valoare comanda, tip de livrare, interval de livrare, data de livrare si modalitatea de plata. După trimiterea comenzii sau după ce datele bancare au fost verificate de Procesatorul de plăti, Clientul primește un e-mail de confirmare a lansării comenzii, pe adresa de mail asociata contului sau.
        10. Precizam ca mesajul de confirmare a lansării comenzii nu înseamnă acceptarea comenzii de către PRONTO AUGUST. Acesta va avea loc ulterior prin transmiterea de către PRONTO AUGUST a e-mailului de confirmare a expedierii si emiterea bonului fiscal aferent valorii finale a expediției. Contractul se va referi numai la acele produse enumerate în Confirmarea de expediere. 
        11. Expedierea comenzii depinde de disponibilitatea produselor în stocurile PRONTO AUGUST. În eventualitatea în care apar dificultăți de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, PRONTO AUGUST va avea dreptul de a informa Clientul cu privire la înlocuirea produselor cu produse de calitate si valoare egale aflate in stoc.. Dacă nu se dorește înlocuirea produselor și dacă  PRONTO AUGUST a primit deja plata aferentă produselor comandate, se va rambursa suma de bani plătita in baza Comenzii.  

      Preturile afișate pe Site sunt informative si pot fi modificate in mod unilateral de PRONTO AUGUST. Nicio modificare a preturilor de către PRONTO AUGUST nu va afecta o comanda confirmata de PRONTO AUGUST. Preturile nu includ costurile de livrare.
       
      Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta necesare procesului de cumpărare, sunt corecte și complete.
       
      Fiecărei comenzi plasate în site i se va atribui un număr unic de comanda, număr ce poate fi folosit în urmărirea și identificarea acesteia.
       
      Comanda odată plasata nu poate fi modificata decât  la cererea expresa a clientului, de către un operator Cal Center PRONTO AUGUST.
       
      Plasarea unei Comenzi implica acceptarea de către Client a preturilor si a descrierii Produselor oferite spre vânzare. Clienții sunt încurajați sa citească Pagina fiecărui Produs pentru a-i cunoaște caracteristicile, iar pentru informații complete sa verifice etichetarea Produselor la ridicarea Comenzii si înainte de orice consum sau utilizare, iar, daca este necesar, sa facă uz de dreptul lor de retractare.
        
      PRONTO AUGUST poate anula Comanda efectuata de către Cumpărător, in urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioara a vreunei parți fata de cealaltă sau fără ca vreo parte sa poată sa pretindă celeilalte daune-interese in următoarele cazuri:
       

      • neacceptarea de către banca emitenta a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, in cazul plații online;
      • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de PRONTO AUGUST, in cazul plații online;
      • datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte.

     
    In cazul in care un Produs comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urma va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt si, va returna in contul Cumpărătorului contravaloarea Produsului , in termen de maxim 14 zile de la data transmiterii notificării. Comanda care nu a fost ridicata/recepționata in termen de 24 de ore(București) sau 72 de ore(Provincie) de la Data si intervalul orar selectat in momentul plasării Comenzii, va fi anulata de Vânzător. In acest caz, suma plătita online va fi disponibila in contul Clientului in termen de maxim 14 zile de la data anularii comenzii de către Vânzător.

    In perioada sărbătorilor de iarna, de Paști, a evenimentului Black Friday, precum și pe toată durata altor campanii ale PRONTO AUGUST, livrarea acesteia poate dura intre 1-5 zile lucrătoare, dar nu mai mult de 7 zile de la data de livrare selectata.
     

      1. MODALITĂȚI DE PLATA ȘI PRETURI
        Prețul și modalitatea de plata sunt specificate în fiecare Comanda. Prețul de vânzare al Produselor este cel in vigoare la momentul plasării Comenzii, este exprimat în LEI (RON) si include TVA. PRONTO AUGUST își desfășoară operațiunile în LEI și nu va aplica niciun comision suplimentar si nicio suprataxa pentru tranzacțiile aferente comenzilor. Cu toate acestea, având in vedere ca tranzacțiile prezintă caracter internațional, datorita faptului ca procesatorul de plăti si banca acceptanta se afla intra-un alt stat, este posibil sa apară anumite costuri pentru Cumpărător, ca urmare a schimburilor valutare sau comisioanelor bancare pentru tranzacții internaționale, conform Termenilor și Condițiilor agreate intre banca emitenta si consumator. Din acest motiv, in cazul plații cu cardul, dacă sumele debitate de pe cardul unui Cumpărător în legătura cu o tranzacție sau rambursate pe card diferă de prețul afișat la finalizarea comenzii sau de suma confirmata care urma sa fie rambursata, rugam Cumpărătorul sa contacteze banca emitenta a cardului, pentru a primi mai multe informații referitoare la comisioanele bancare si costurile de schimb valutar, iar în cazul în care veți întâmpina dificultăți în lămurirea situației în raport cu banca emitenta, va rugam sa ne contactați la 0212693333.

        La solicitarea Cumpărătorului, PRONTO AUGUST va putea emite și transmite Cumpărătorului factura fiscala aferenta Comenzii, in condițiile transmiterii de către Client a datelor necesare conform legii pentru întocmirea acesteia. Factura fiscala în format fizic va fi livrata către Cumpărător odată cu comanda. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv in LEI.

        Bonul fiscal sau factura fiscala vor fi eliberate pentru fiecare comanda în parte și va însoți produsele livrate.
         
        Cumpărătorul are la dispoziție trei modalități de plata pentru comenzile efectuate pe Site: plata online sau la livrare cu Cardul Bancar, plata numerar la livrare si plata prin ordin de plata.
         
        In cazul efectuării unei plăti online cu Cardul Bancar (Visa Clasic/Electron, Master Card, Maestru), pentru  finalizarea și validarea plații Clientul este direcționat către o Pagina de Plata securizata. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de bănci romanești și străine sub siglele VISA și MasterCard cu condiția ca băncile emitente sa le fi activat opțiunea de plata online. 
         
        PRONTO AUGUST nu solicita si nu stochează niciun fel de informații referitoare la Cardul Bancar al Clientului, acestea fiind procesate direct prin intermediul sistemelor securizate ale furnizorului de servicii de plăti online. Procesatorul de Carduri Bancare agreat de PRONTO AUGUST are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei Comenzi emise, Comenzi anulate, Contract valid sau Contract anulat, pentru a investiga oricare Tranzacție, în cazul în care aceasta exista.
         
        Daca se alege plata in numerar, plata este considerata finalizata în momentul achitării sumei reprezentantului firmei de curierat. In cazul în care clientul optează pentru ridicarea comenzii din unul dintre punctele de ridicare personala indicate pe Site, acesta va putea efectua plata comenzii doar online cu cardul bancar. 
         
        PRONTO AUGUST va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentând contravaloarea Produselor comandate și livrate, conform mesajului de confirmare a Comenzii transmise către Cumpărător. In cazul plații in numerar, PRONTO AUGUST va primi sumele reprezentând contravaloarea Produselor comandate si taxa de livrare prin reprezentantul firmei  de curierat,  in momentul livrării comenzi.
         
        In cazul plaților online, PRONTO AUGUST nu este / nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând, dar nelimitând-se la comisioane de conversie valutara aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de LEI. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai Clientul.
         
      2. LIVRAREA BUNURILOR
        Conform opțiunii Clientului, Produsele comandate de Client vor fi livrate in sistem de curierat la adresa indicata de Cumpărător sau către punctele de ridicare a comenzilor (din interiorul magazinelor PRONTO AUGUST disponibile in  Site), conform opțiunii Cumpărătorului.

        In cazul in care Cumpărătorul a optat pentru varianta ridicării comenzii de la unul dintre punctele de ridicare, acesta se va prezenta la punctul de ridicare ales si va comunica reprezentanților PRONTO AUGUST numărul de Comanda. In momentul ridicării Comenzii, Clientul se va asigura ca Produsele nu prezintă nicio degradare vizibila, iar conținutul este conform Comenzii efectuate (cantitate, natura produselor, etc.). După ridicare, Clientul devine responsabil pentru conservarea acestora.
        Punctele de ridicare personala a comenzilor sunt indicate pe Site.

        Toate informațiile  referitoare la valoarea comenzii, taxa de livrare, taxa de lichide,  precum si informații privind eventualele reduceri și vouchere sunt disponibile pe site, în secțiunea „Coșul meu” la plasarea comenzii.
         
        Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de către Client în procesul efectuării comenzii. Clientul se obliga sa fie prezent pentru a recepționa comanda la adresa indicata in comanda.
                   
        Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validării comenzii. In cazul apariției unor erori la introducerea datelor de livrare (strada, număr strada, bloc, număr, etaj, persoana de contact, număr de telefon) PRONTO AUGUST nu va fi făcut responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii.
         
        La solicitarea curierului, Clientul va face dovada identității sale si va comunica numărul de comanda.
         
        In cazul în care Clientul se afla în imposibilitatea recepționării comenzii, comanda va fi lăsata la adresa precizata doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicării către curier a numărului comenzii.
         
        O comanda nu va putea fi livrata dacă un Client nu îndeplinește condițiile mai sus menționate.
         
        Cumpărătorul va selecta intervalul de livrare dorit din variantele afișate pe site la momentul plasării comenzii. 
         
        Clientul trebuie sa se asigure ca poate recepționa comanda efectuata pe Site  si facilitează accesul Curierului in locația menționata în comanda. In cazul în care Curierul nu poate avea acces la adresa comunicata, livrarea nu se va onora.
         
        Livrarea se considera a fi îndeplinita de către PRONTO AUGUST, la momentul predării produselor comandate către Client la adresa selectata de acesta la momentul validării comenzii.
         
        In eventualitatea depășirii Intervalului de timp prevăzut pentru Ridicare/Livrare, PRONTO AUGUST sau reprezentantul firmei de curierat va informa Clientul prin SMS sau telefon si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o noua perioada.
        La expirarea perioadei de prelungire, nefinalizata prin Ridicarea/Recepționarea  Produselor, PRONTO AUGUST își rezerva dreptul de a anula Comanda., situație în care sumele plătite online cu Card Bancar vor fi rambursate Clientului în termen de maxim 14 zile de la data anularii comenzii de către PRONTO AUGUST, iar în cazul anularii comenzii de către Client în urma nerespectării obligației de livrare de către PRONTO AUGUST conform celor de mai sus, termenul de rambursare va fi de 7 zile.
      3.  
        1. TAXE DE LIVRARE
          Taxa de livrare va fi afișata atât în momentul plasării comenzii cât și după finalizarea acesteia. 
          Taxa de lichide va fi perceputa doar în situația în care volumul de lichide comandat într-o comanda depășește 40 de litri.
          Taxa de lichide va fi perceputa conform intervalelor de mai jos :

          Taxa de lichide

    Prag

    Volum comandat

    Cuantum

    39,99 l

    40

    3 lei

    44,99 l

    45

    6 lei

    49,99 l

    50

    9 lei

    54,99 l

    55

    12 lei

    59,99 l

    60

    15 lei

    64,99 l

    65

    18 lei

    69,99 l

    70

    21 lei

    74,99 l

    75

    24 lei

    79,99 l

    80

    27 lei

    84,99 l

    85

    30 lei

    89,99 l

    90

    33 lei

    94,99 l

    95

    36 lei

    >99,99 l

    100

    40 lei


      1. Categoriile de produsele al căror volum va fi luat în calcul în calcularea taxei de lichide se pot găsi mai jos:
        1. Apa
        2. Băuturi aperitive și spirtoase
        3. Vin 
        4. Bere
        5. Energizant și ice coffee
        6. Sucuri
        7. Produse pentru curățenie sau dezinfecție

    1. Promisiunea de valoare

     Compania noastră prin entitatea sa juridica ”Pronto August srl”, își propune să livreze comenzile primite pe platformele digitala ”www.pronto2go.ro” si ”www.staiacasa.shop” în 2 ore de la confirmarea telefonică a comenzii, iar în caz contrar ne oferim să recompensăm timpul excedentar de așteptare adiacent celor 2 ore cu un voucher în valoare de 50 de lei. 

     

x